کد مطلب: ۱۰۰۰۰
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

تست هوش با رمان فرار از کتابخانه‌ی آقای لمونچلو»

ایلنا: انتشارات پرتقال رمان «فرار از کتابخانه آقای لمونچلو» که فضایی شاد و فانتزی و پر از هیجان و حادثه دارد را منتشر و به بازار کتاب عرضه کرد.

 رمان فانتزی و ماجراجویانه‌ی «فرار از کتابخانه‌ی اقای لمونچلو» نوشته‌ی کریس گرابنستاین با برگردان مژگان ایمانی توسط انتشارات پرتقال به بازار کتاب آماده است.  ناشر، درباره این کتاب که اولین جلد از مجموعه کتاب‌های کتابخانه آقای لمونچلو است نوشته است:

«هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از این نیست که یک نابغه‌ی ساخت بازی‌های فکری کتابخانه‌ای بسازد که مملو از انواع و اقسام بازی‌ها و معماهای عجیب و غریب باشد. طبعا هر آدم ماجراجویی دوست دارد، حتی شاید یکی از آرزوهایش این باشد که به این کتابخانه وارد شود و بتواند از دنیای پر رمز و راز آن سر در آورد. اما «کایل» و دوستانش وقتی وارد این کتابخانه می‌شوند، اصلا فکرش را نکرده‌اند که ممکن است آن‌جا گیر بیفتند و خارج شدن از آن کتابخانه آن‌قدر برایشان چالش برانگیز باشد...»

فکر می‌کنید کایل و دوستانش چه راهی برای خروج از کتابخانه پیدا می‌کنند و چگونه می‌توانند از پس حل معماها بر بیایند؟

این کتاب جلد دیگری هم دارد که به زودی از راه می‌رسد. بنابراین منتظر خبرهای جلد دوم این کتاب که اسمش «المپیک در کتابخانه آقای لِمونچلو» است باشید. به گفته‌ی مترجم جلد دوم هم مثل جلد اول «یعنی «فرار از کتابخانه آقای لمونچلو» پر از معما و سوال و ماجراهای پیچیده است. معماهایی که ذهن خواننده را حسابی درگیر حل کردن و یافتن جواب درست می‌کنند. البته در حین حل معما کلی اطلاعات علمی و جالب توجه یاد می‌گیرد که می‌تواند در جاهایی به کارش بیاید.

کسانی که می‌خواهند هوش و استعداد و آی‌کیوئه خود را محک بزنند خوب است حتما سری به کتابخانه آقای لمونچلو بزنند و به معماهایی که سر راه‌شان قرار می‌گیرد پاسخ بدهند. در ضمن می‌توانند با خواندن مجموعه‌ی کتاب‌خانه‌ی آقای لمونچلو به رازهایی پی ببرند که تا پیش از این اصلا به فکرشان هم نمی‌رسیده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

حالا نوبت میگوئل بود که دستش را بلند کند. «آقای لمونچلو؟ برای برنده شدن باید چی کار کنیم؟»

«خیلی ساده است! باید بتونین از کتابخونه برین بیرون، اونم فقط با استفاده از چیزهایی که داخل کتابخونه هست.»

رمان نوجوان «فرار از کتابخانه آقای لمونچلو» یکی از پرفروش‌های نیویورک تایمز است و تاکنون جوایز مهمی از جمله ماگنولیا و گرند کانیون را از آن خود کرده است.

انتشارات پرتقال «فرار از کتابخانه آقای لمونچلو» را در ۳۴۰ صفحه‌ی قطع رقعی و جلد شومیز، به قیمت ۱۴ هزار تومان برای مخاطبان ده سال به بالا منتشر کرده است.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST