کد مطلب: ۱۱۰۶۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶

«کتاب پارک» افتتاح شد

ایسنا: مرکز «کتاب پارک» با هدف آن‌چه آموزش، تربیت و خرید آسان‌تر والدین برای کودکان اعلام شده در بوستان هروی تهران تأسیس شد. بر اساس خبر رسیده، در این مرکز فروش کتاب که برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است، فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی متنوعی ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده و بخش‌های متنوعی برای خرید کتاب، اسباب‌بازی و لوازم‌التحریر مناسب این گروه سنی طراحی شده است. این کتاب پارک از شش بخش و با محوریت کتاب تشکیل شده است. بخش‌های دیگر نیز با عناوین بخش گل و گیاه، بخش بازی و سرگرمی، بخش لوازم‌التحریر، بخش هدایا و صنایع دستی و بخش مد و لباس در کنار بخش کتاب، فعالیت خود را دنبال می‌کنند. یکی از ویژگی‌های این مجموعه، خدمات‌محور بودن آن است. بدین معنی که در کنار فروش کالا، خدماتی از جمله کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

در حقیقت، هر بخش براساس عنوان خود، کلاس‌ها و کارگاه‌هایی برگزار می‌کند که در کنار سرگرمی، به آموزش و فعالیت فرهنگی نیز می‌پردازد. برای مثال در بخش گل و گیاه، آموزش حفاظت از محیط زیست و خواندن کتاب‌های سبز داده می‌شود و بچه‌ها در کاشتن گل و گیاه و حفاظت از آن تا بزرگ شدن شرکت دارند. یا در بخش بازی و سرگرمی، کارگاه‌های مادر و کودک برگزار شده و بازی‌های مخصوص مادر و کودک زیر نظر مربی انجام می‌شود. همچنین در بخش کتاب، کارگاه‌های قصه‌خوانی، داستان‌گویی، نقد و بررسی کتاب، رونمایی کتاب و ... برگزار می‌شود. کارگاه‌های کیف‌دوزی، دوختن با سوزن، شماره‌دوزی و .... از دیگر کارگاه‌هایی است که در بخش مد و لباس برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، حامد سلیمانی، مدیر و طراح ایده اولیه این مرکز است که پس از یک سال کار پژوهشی، یک ماه پیش این مرکز را در میدان هروی، ضلع جنوب غربی پارک هروی افتتاح کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از این مجموعه، به کانال تلگرامی و اینستاگرام آن به آدرس @ketabpark مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۲۶۹۱۱۱۰۹ تماس بگیرند.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST