کد مطلب: ۱۱۳۵۳
تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶

مایکل کانلی با جدیدترین کتابش باز هم پرفروش شد

مهر: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو.اس.ای.تودی، جدیدترین کتاب مایکل کانلی در ردیف نخست فهرست پرفروش‌های این روزنامه شناخته‌شده آمریکایی قرار گرفت.

این کتاب که از ۳۱ اکتبر وارد بازار شده در سایت آمازون پنج ستاره دریافت کرده است.

جدیدترین کتاب کانلی با عنوان کامل «دو نوع حقیقت (رمانی از هری بوش)» بار دیگر قهرمان داستان‌های مشهور این نویسنده پرفروش را وارد ماجرایی جدید کرده است.

این کتاب با جلد سخت به قیمت ۱۷.۴۰ دلار و همزمان در نسخه کیندل با قیمت ۱۰.۹۹ دلار منتشر شده است.

مایکل کانلی که نویسنده کتاب‌هایی است که در صدر فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز جای می‌گیرند، با این کتاب برای بیستمین بار قهرمانش هری بوش را وارد دنیایی پرماجرا کرده است.

«دو نوع از حقیقت» در ۴۱۶ صفحه از سوی انتشارات لیتل براون به بازار آمده و اکنون در فهرست کتاب‌های تریلر و تعلیق‌آمیز آمازون در جایگاه ۱۰ قرار دارد. این کتاب در ردیف ادبیات و داستانی در جایگاه ۳۹ واقع شده است.

مایکل کانلی تاکنون ۲۸ رمان و چند کتاب غیرداستانی منتشر کرده است. از آثار او بیش از ۶۰ میلیون نسخه به فروش رسیده و کتاب‌هایش به ۳۹ زبان دیگر ترجمه و منتشر شده‌اند. از این نویسنده به عنوان یکی از موفق‌ترین نویسندگان یاد می‌شود. او پیشتر گزارشگر روزنامه بود و در سرویس جنایی لس‌آنجلس تایمز کار می‌کرد.

این نویسنده که جوایز متعددی برای روزنامه‌نگاری وادبیات دریافت کرده، نخستین رمانش را با عنوان «بازتاب سیاه» منتشر کرد و با آن موفق به کسب جایزه معتبر نویسندگان آثار اسرارآمیز شد وجایزه ادگار سال ۱۹۹۲ را برای نخستین رمان یک نویسنده برد. از آثار وی فیلم‌های سینمایی متعددی نیز ساخته شده است.

این کتاب همزمان در آمریکا، کانادا، بریتانیا، ایرلند، استرالیا و نیوزیلند منتشر شده است.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST