کد مطلب: ۱۲۰۷۳
تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶

نشان ویژه لاک‌پشت پرنده به گلی امامی و بهروز غریب‌پور اهدا می‌شود

مهر:  آیین ششمین دوره اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده، نشان طلا و نقره به پدیدآورندگان کتاب‌های برگزیده و نشان ویژه به چهره‌های موثر کتاب کودک عصر فردا یکشنبه ۶ اسفند در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود.

در این آیین بهروز غریب پور به عنوان هنرمند، نویسنده و مدیرفرهنگی که نقش مهمی در افزایش فضاهای فرهنگی برای کودکان ونوجوانان جنوب شهر تهران داشته و هم چنین به دلیل تالیف کتاب‌های معتبر در معرفی هنر و خصوص هنرهای ایرانی به کودکان و نوجوانان و  گلی امامی به عنوان مترجمی پیشرو که بخش مهمی از کتاب‌های مهم ادبیات نوجوانان ایران را به فارسی ترجمه کرده، نشان ویژه دریافت می‌کنند.

لاک‌پشت پرنده فهرستی از کتاب‌های برتر هر فصل، برای کودکان و نوجوانان ایرانی است. این کتاب‌ها را گروهی از منتقدان، کارشناسان و نویسندگان کودک و نوجوان، با بررسی کتاب‌های هر فصل، انتخاب می‌کنند. افزون بر این هیئت داوران لاک‌پشت پرنده، کتاب‌های برگزیده‌ی هر سال را نیز انتخاب و به کتاب‌های برگزیده نشان‌های طلایی و نقره‌ای اهدا می‌کنند.

ششمین دوره اهدای نشان طلا ونقره لاک‌پشت پرنده  یکشنبه ۶ اسفند از ساعت ۱۸ در فروشگاه مرکزی شهرکتاب واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از خیابان شهید مطهری، نبش کوچه کلاته برگزار می شود.

در این مراسم هم چنین بیش از ۵۰ نویسنده، تصویرگر و مترجم حضور دارند که با کودکان و نوجوانان و والدینشان دیدار و گفت‌وگو می‌کنند و کتاب‌هایشان را برای آنان امضا می‌کنند.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST