کد مطلب: ۱۴۵۰۲
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

پرفروش‌ترین رمان نیویورک تایمز عرضه شد

مهر: رمان «زن پشت پنجره» نوشته اِی.جِی.فین به تازگی با ترجمه محمد جوادی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این رمان موفق، اولین کتاب نویسنده‌اش است که در ژانویه سال ۲۰۱۸ منتشر و با فاصله کمی تبدیل به پرفروش‌ترین رمان نیویورک تایمز شد. بسیاری از منتقدان از این رمان به عنوان بهترین داستان ژانر دلهره‌آور سال یاد کردند و استقبال از آن باعث شد تا در سال ۲۰۱۹ فیلمی با اقتباس از آن توسط جو رایت، با بازی ایمی آدامز، گری اولدمن و جولیان موور ساخته شود. از این کتاب، پیش‌تر ترجمه‌ای توسط نورا نواپور و انتشارات البرز منتشر شده است.

داستان این رمان درباره زنی به نام آنا فاکس است که به تنهایی در آپارتمانی در شهر نیویورک زندگی می‌کند. این زن فراموشکار نمی‌تواند از آپارتمانش خارج شود و اوقات روز خود را با نوشیدن، فیلم دیدن و جاسوسی همسایه‌ها می‌گذراند. سپس خانواده راسل‌ها وارد به ساختمان محل زندگی آنا می‌شوند؛ یک پدر، یک مادر و پسر نوجوانشان...

استیون کینگ نویسنده شناخته‌شده آمریکایی که او را با رمان‌هایی چون «مسیر سبز» و «رستگاری در شائوشنگ» می‌شناسیم، درباره این کتاب نوشته است: یکی از معدود کتاب‌هایی است که نمی‌توان آن را زمین گذاشت.

ترجمه محمد جوادی از رمان مذکور طی روزهای گذشته توسط کتابسرای تندیس منتشر شده است.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST