کد مطلب: ۱۵۰۲۳
تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷

بانک صادرات ایران با همکاری «شهر کتاب» به ترویج کتاب‌خوانی کمک می‌کند

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک صادرات ایران و مجموعه «شهر کتاب» برای ارائه خدمات مشترک جهت ترویج کتاب‌خوانی و ایجاد امکاناتی برای افزایش سهم کتاب در سبد خانوار، در آخرین روز از هفته کتاب امضا شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این تفاهم‌نامه که روز گذشته به امضای حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و مهدی فیروزان، مدیرعامل شهرکتاب رسید، مقرر شده است با همکاری متقابل با هدف ایجاد شرایط ویژه برای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، از ظرفیت‌های فنی و اعتباری دو مجموعه استفاده شود.
حجت‌اله صیدی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، توجه به مقوله فرهنگ و توسعه کتاب‌خوانی را از جمله وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی بانک صادرات ایران عنوان کرد و گفت: این افتخاری برای مجموعه بانک صادرات ایران است که در کنار شهرکتاب برای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی تلاش کنیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: مجموعه فروشگاه‌های شهرکتاب در توسعه صنعت نشر و کتاب‌خوانی در سراسر کشور نقش مؤثری ایفا کردند که امیدواریم با کمک یکدیگر بتوانیم گام‌های بلندتری در این راستا برداریم.
وی ادامه داد: برای بانک صادرات ایران به عنوان یک علاقه، وظیفه اجتماعی و مأموریت در راستای برنامه‌های توسعه‌ای، افتخار است که بتواند با شهرکتاب پیوندی بلندمدت و پایدار برقرار کند. بنابراین امروز در تاریخ بانک صادرات ایران یک روز ارزشمند و به‌یادماندنی خواهد بود. امیدواریم این همکاری‌ها گسترش پیدا کند.
مدیرعامل شهرکتاب نیز در این مراسم گفت: بانک صادرات ایران اولین بانکی است که در راستای سهولت دسترسی به انواع خدمات الکترونیکی ترویج کتاب و اعطای تسهیلات، اقدام به امضای تفاهم‌نامه با شهرکتاب کرد و مطئنم این همکاری به توسعه کتاب‌خوانی در کشور منجر خواهد شد.
مهدی فیروزان تصریح کرد: با امضای این تفاهم‌نامه و حمایت بانک صادرات ایران از حوزه کتاب، یقین دارم نفع مشترکی برای مخاطبان کتاب و کتاب‌خوان‌ها، کتاب‌فروشان، مؤلفان و ناشران، فعالان عرصه چاپ و تمام کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، ایجاد خواهد شد و شاهد رونق مجدد صنعت نشر در کشور خواهیم بود.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST