کد مطلب: ۱۷۵۹۶
تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷

کتاب مدیر اخراجی اف. بی. آی در صدر پرفروش‌ها

ایسنا: خاطرات یک مدیر اخراج‌شده اف‌. بی. آی در حالت عادی ممکن است چندان جذاب نباشد، ‌اما زمانی که این اتفاق مربوط به دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ باشد آن‌ را به یک اثر پرفروش تبدیل می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سی ان ان، کتاب «تهدید»‌ نوشته «‌اندرو مک‌کِیب»‌ یک روز پیش از آن که به طور رسمی در روز سه‌شنبه منتشر شود،‌ رتبه‌ اول را در لیست کتاب‌های پرفروش آمازون به‌دست آورد.

«‌تهدید»‌ توانست «‌شدن»‌، کتاب میشل اوباما را که از زمان انتشارش در ماه نوامبر تقریبا هر روز در صدر لیست پرفروش‌ها قرار گرفته بود کنار بزند.

فروش کتاب «تهدید»‌ پس از مصاحبه «مک کیب» در برنامه «‌۶۰ دقیقه» و انتشار گزیده‌ای از آن در رسانه‌های مختلف که در خصوص انتقادهای او از «‌دونالد ترامپ»‌ بود، شدت گرفت. «‌تهدید»‌ جدیدترین اثری است که در لیست طولانی کتاب‌هایی قرار دارد که از علاقه یا ترس از «دونالد ترامپ»‌ سود می‌برند.

با این که با قطعیت نمی‌توان اعلام کرد اما ممکن است توئیت‌های ضد «‌مک‌کیب»‌ نوشته‌شده توسط «‌دونالد ترامپ» در فروش این اثر بی‌تاثیر نباشد.

روز سه‌شنبه این اثر به رده دوم لیست پرفروش‌های آمازون تنزل پیدا کرد اما همچنان در صدر لیست کتاب‌های تازه منتشرشده قرار دارد.

کتاب «‌تهدید»‌ که مملو از  هشدارهای جدی در مورد اختلال عملکردی موجود در کاخ سفید و وزارت دادگستری ایالات متحده است، قرار بود ماه دسامبر منتشر شود اما روند بازبینی پیش از انتشار این اثر بیش از آن‌چه انتظار می‌رفت طول کشید.

انتشار کتاب‌های ضدترامپ بی‌سابقه نیست. پیش‌تر نیز «جیم اکوستا»‌ خبرنگار شبکه سی ان ان اعلام کرد قصد دارد کتابی با نام «‌دشمن مردم» را در ماه ژوئن منتشر کند.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST