کد مطلب: ۱۷۹۹۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

«سایه‌نویسی و اخلاق اصالت» منتشر شد

ایسنا: کتاب «سایه‌نویسی و اخلاق اصالت» نوشته جان سی.نپ و آزالیا ام . هولبرت با ترجمه احسان شاه‌قاسمی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب که توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شده شامل ۹ فصل است: "اصالت و اخلاق در سایه‌نویسی"، "تولد یک شغل حرفه‌ای"، "ارتباطات سیاسی"، "ارتباطات شرکتی و نهادی"، "آرای قضایی و حرفه وکالت و قضاوت"، "ریاکاری دانشگاهی"، "نشریات علمی"، "نشر کتاب" و " بسترهای شخصی".

در معرفی "سایه‌نویسی و اخلاق اصالت" عنوان شده است: سایه‌نویسی زمانی اتفاق می‌افتد که یک پدیدآورنده خلاق در ازای پول یا هر ارزش دیگری برای یک مشتری یک «متن» می‌آفریند. سایه‌نویسان طیفی از «متن‌ها» از کتاب و مقاله نوشته تا سخنرانی و فیلم و غیره را تهیه می‌کنند تا خریدار خدمت آن را به عنوان محصول فکری خود به همگان عرضه کند. این کتاب یک چارچوب اخلاقی را عرضه می‌کند که مشروعیت کردار سایه‌نویسی را ارزیابی می‌کند و پیوند میان اصالت شخصی و به‌کارگیری سایه‌نویسان در زمینه‌های سیاسی، قانونی، آموزشی و علمی را واکاوی می‌کند. افزون بر آن، این کتاب تاریخ سایه‌نویسی به عنوان یک کردار حرفه‌ای را بررسی می‌کند و مدلی برای تحلیل اخلاقی آن ارائه می‌دهد.

در این کتاب نویسنده به پرسش‌های مهم اخلاقی مانند این که چه زمانی یک رهبر اجتماعی می‌تواند ادعا کند واژگان یک سایه‌نویس متعلق به اویند، سایه‌نویسی چه زمانی درست یا غلط است، آیا استادان دانشگاه حق دارند مقاله‌های دانشجویان را به نام خود منتشر کنند، و غیره پاسخ می‌دهد.

کتاب "سایه‌نویسی و اخلاق اصالت" با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۹۰۰۰ تومان وارد بازار نشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST