کد مطلب: ۲۰۵۶۸
تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

رمان جدید «دانیل استیل» در بین پرفروش‌ها

ایسنا: اثر جدید «دانیل استیل» نویسنده پرکار و پرفروش آمریکایی در فهرست جدید هفتگی رمان‌های پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز دیده می‌شود.

رتبه نخست پرفروش‌های داستانی که هفته پیش به رمان جدید «جیمز پترسون» و «جیمز او بورن» تعلق داشت، این هفته به رمان «خانه زمین و خون» نوشته «سارا جی ماس» اختصاص پیدا کرده است.

 «محدوده طولانی» نوشته «سی جی باکس» که بیستمین جلد از سری داستان‌های «جو پیکت»  این نویسنده محسوب می‌شود، نیز با کنار زدن رمان موفق «جایی کنه خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» در رتبه دوم این فهرست قرار گرفت.

«رمان جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اوئنز» پس از گذشت هفتاد و نه هفته حضور در فهرست پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز اینبار در جایگاه سوم به چشم می‌خورد. این رمان در اغلب هفته‌های حضورش در این فهرست، صدرنشین بوده است.

اما در جایگاه چهارم این فهرست رمان «بازی اعداد» اثر «دانیل استیل» نویسنده پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز قرار گرفته است. «استیل» اخیرا موفق شده بود برای نگارش رمان‌های «توفیق اجباری»، «قسمت اشیا گمشده» و «قطب‌نمای معنوی» به فهرست پرفروش‌ها راه بیابد. این نویسنده هرساله حدود هفت کتاب مختلف عرضه می‌کند و همواره به عنوان یکی از پرکارترین نویسندگان جهان محسوب می‌شود.

رمان «غبار آمریکایی» نوشته «جنین کامینز» که به دلیل نوع روایتش از مکزیک مورد انتقاد قرار گرفته بود نیز پس از گذشت هفت هفته در رتبه پنجم  دیده می‌شود. این رمان داستان زنی را روایت می‌کند که درحالی که توسط یک باند توزیع مواد مخدر دنبال می‌شودف به همراه پسرش از مکزیک به ایالات متحده فرار می‌کند.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST