کد مطلب: ۲۹۰۲۶
تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰

خواب‌گردها

به تازگی کتاب «خواب‌گردها» نوشته‌ی هرمان بروخ با ترجمه‌ی علی‌اصغر حداد و به همت نشر لاهیتا منتشر شده است. هرمان بروخ با این سه‌گانه‌ی حماسی، نام خود را به عنوان یکی از برجسته ترین مبتکرین در ادبیات مدرن مطرح کرد: نویسنده/فیلسوفی پیشگام و قابل مقایسه با بزرگانی همچون «جیمز جویس»، «توماس مان» و «روبرت موزیل». «بروخ» با این که داستان خود را در دل اتفاقات روزمره ی زندگی در آلمان روایت می‌کند، اما به شکلی هوشمندانه به تغییرات وسیعی می‌پردازد که اندکی بعد، این زندگی روزمره را واژگون کرد.

«بروخ» چه در حال نوشتن درباره‌ی یک افسر ارتش تندخو باشد، چه یک کتابدار غمگین و ناراضی، یا مردی فرصت طلب که از جنگ گریخته، خود را به اعماق ذهن کاراکترهایش می‌برد و تصویری فراموش‌نشدنی از جهانی را خلق می‌کند که به خاطر از دست دادن ایمان، اخلاق و منطق خود، در رنجی ناتمام گرفتار شده است.

نشست نقد و بررسی کتاب «خوا‌ب‌گردها» در روز سه‌شنبه ۱۴دی ساعت ۱۱صبح با حضور منوچهر بدیعی، موسی اکرمی و علی‌اصغر حداد  به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc  و صفحه‌ی این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST