کد مطلب: ۳۰۸۵۵
تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱

آیا نصب بیلبورد تصاویر نویسندگان به گسترش کتابخوانی می‌انجامد؟

هنرآنلاین: سیداحمد موثقی، نویسنده زندگی بدون کتاب را بی‌کیفیت دانست و به هنرآنلاین گفت: خواندن کتاب و به‌کارگیری نکات موثر و مفید آن در زندگی افراد نقش اثرگذاری در بهبود روابط اجتماعی و دوری از تنش‌ها دارد. کتاب موجب لطیف شدن روح انسان می‌شود. نگاه انسان‌ها با مطالعه و شناخت کتاب نسبت به یکدیگر مهربان شده و از هر نوع خشونتی دور خواهند شد و راه برای تعامل و گفت‌وگو بین شهروندان باز می‌شود.

او با بیان این که مردم در کشورهای پیشرفته از فرصت‌ها به خوبی بهره‌ گرفته و حتی هنگام تردد نسبت به مطالعه کتاب اقدام می‌کنند و به این موضوع توجه دقیق و فراوانی دارند، افزود: افراد در کنار تامین معاش روزمره، نسبت به تغذیه روحی در زندگی قدم برداشته و با شناخت نویسندگان، مطالعه و کتابخوانی می‌توانند برنامه‌ریزی‌های درست و دقیقی را برای موفقیت بیشتر در زندگی به‌کار گیرند. همچنین کتابخوانی سبب افزایش سطح افق دید افراد نسبت به تمامی مسائل در سطح گسترده می‌شود و در این صورت به سهولت با مشکلات و مسائل برخورد کرده و آن‌ها را حل می‌کنند.

موثقی با اشاره به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی حوزه کتاب، همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب، اظهارداشت: نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، مردم را به مطالعه کتاب تشویق می کند و باعث می شود آن‌ها با مهم‌ترین بخش کتاب قبل از مطالعه آشنا شده و از آن بهره‌مند می‌شوند. همچنین نصب بیلبوردها با تصاویر نویسندگان باعث شده تا محتوای کتاب، فضای شهر را تلطیف کرده و مردم با نویسندگان و کتاب‌های متعددی آشنا شوند. در واقع  نصب بیلبوردهای تبلیغاتی با تصاویر نویسندگان علاوه‌بر معرفی کتاب، فضای زندگی شهری را بهتر، سالم‌تر و شاداب‌تر می‌کند.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST