کد مطلب: ۷۳۴۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴

ایام صادق

یکی از خواندنی‌ترین خاطرات سیاسی ـ اجتماعی معاصر ایران، خاطرات دکتر سیدمحمدصادق طباطبایی است که به جنبش دانشجویی ایران، حوادث لبنان، امام موسی‌صدر، انقلاب فلسطین، شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران و امام‌ خمینی اختصاص دارد و در سه جلد به همت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی منتشر شده است. دکتر سیدصادق طباطبایی چهره‌ای استثنائی در دوران معاصر و تاریخ انقلاب اسلامی است که در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی با شخصیت‌های مختلف در ارتباط بود و وسعت دید و بیان شیوای او زبانزد رجال سیاسی و فرهنگی است. دکتر طباطبایی آثاری در حوزه‌های علمی و فرهنگی تالیف و ترجمه کرد که از جمله ترجمه‌ی آثار نیل پستمن، متفکر برجسته‌ی آمریکایی، را می‌توان نام برد.

نشست ویژه‌ی شهر کتاب با همکاری موسسه‌ی امام موسی‌ صدر و با حضور اصحاب فرهنگ و سیاست به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر سیدمحمدصادق طباطبایی در روز دوشنبه سوم اسفند ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود و دکتر علی جنتی، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی، استاد لوریس چکناواریان، حجت‌الاسلام دکتر محمد مقدم، دکتر سیدمحمدمهدی جعفری، مهندس حسین کاشفی و دکتر غزاله طباطبایی درباره‌ی خدمات علمی و فرهنگی و سیاسی دکتر طباطبایی سخن می‌گویند.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند به مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهیدبهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم مراجعه کنند.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST