کد مطلب: ۹۰۵۲
تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵

خراسان رضوی در طرح پاییزه فروش کتاب شگفتی ساز شد

مهر: خراسان رضوی با مشارکت فعال ۶۱ کتابفروشی و فروش ۳۶۶۸۹ نسخه کتاب در طرح پاییزه کتاب، رتبه دوم پرفروش‌ترین استان بر اساس کتاب را از آن خود کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در طرح پاییزه کتاب، استان تهران با ۱۱۸ کتابفروشی و فروش ۶۰۵۰۱ نسخه کتاب در صدر  پرفروش‌ترین استان بر اساس کتاب قرار گرفته است و استان قم با عضویت ۷۸ کتابفروشی، جایگاه هفتم پرفروش‌ترین استان بر اساس کتاب را به خود اختصاص داده است.

همچنین، استان خوزستان که با ۲۰ کتابفروشی عضو توانسته از بین ۳۱ استان مشارکت کننده در طرح، رتبه نهم را کسب کند، با فروش ۳۲۲۱۵ نسخه کتاب، جایگاه سوم پرفروش‌ترین استان بر اساس کتاب را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، با گذشت حدود دو هفته از اجرای طرح «پاییزه کتاب» در ۶۷۳ کتابفروشی سراسر کشور، ۳۱۰ هزار نسخه کتاب از سوی ۱۱۸ هزار و ۶۵۹ نفر خریداری شده است.

کتابفروشی های «رشد» اهواز، «فرازمند رشت» و «شهر کتاب مشهد» به ترتیب با فروش ۱۵۴۹۰، ۱۴۱۳۷ و۹۲۳۵  نسخه کتاب  تاکنون پرفروش‌ترین کتاب فروشی بر اساس کتاب شناخته شده‌اند.

طرح پاییزه کتاب بعد از طرح‌های کتابفروشی به وسعت ایران، عیدانه کتاب و تابستانه کتاب، چهارمین گام در راستای توجه وزارت ارشاد به اعطای یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌هاست. این طرح از ۲۴ آبان‌ماه تا ۲۴ آذرماه در کتابفروشی‌های عضو این طرح اجرا می‌شود

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST