کد مطلب: ۹۲۴۳
تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵

در مراسم اعطای هفتمین جایزه دکترکاردان از خدمات علمی و آموزشی استاد صافی تجلیل شد

آیین اهدای هفتمین جایزه علمی استاد دکتر علیمحمد کاردان و بزرگداشت استاد احمد صافی، پیشکسوت عرصه آموزش و پرورش، بعد از ظهر روز دوشنبه ۶ دیماه در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد.

طی این مراسم که با حضور خانواده استاد فقید و جمع کثیری از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و دست اندرکاران عرصه روان شناسی و تعلیم و تربیت برگزار شد، تندیس ویژه جایزه دکتر کاردان به پاس تقدیر از بیش از نیم قرن خدمات علمی و آموزشی به استاد احمد صافی اهدا گردید.

در این مراسم دکترغلامعلی افروز، استاد ممتاز دانشگاه تهران و دبیرعلمی جایزه دکترکاردان، دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و دکتر سید کاظم اکرمی، دکتر محمد علی نجفی و دکتر علی اصغر فانی وزرای پیشین آموزش و پرورش سخنانی پیرامون شخصیت علمی و فرهنگی دکتر علیمحمد کاردان و استاد احمد صافی ایراد نمودند. پخش دو فیلم کوتاه در مورد استاد احمد صافی و مصاحبه کوتاهی با زنده یاد داوود رشیدی در مورد دوران مشترک دانشجویی با دکتر کاردان در ژنو از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در بخش جایزه پس از ارائه گزارش مهندس محمد کاردان در مورد فرایند داوری جایزه علمی دکترکاردان و معرفی داوران، رساله دکتر سوگند قاسم زاده از دانشگاه تهران حائز رتبه اول معرفی شد و تندیس طلایی جایزه علمی دکتر کاردان را دریافت نمود. هیئت داوران همچنین رساله دکتر معصومه قاسمی را حائز رتبه دوم جایزه دکتر کاردان اعلام نمود. علاوه بر این لوح تقدیر هفتمین جایزه علمی دکتر کاردان به دکتر مریم محسن پور و دکتر کورش امرایی تعلق گرفت.

موسسه روانشناسی و علوم تربیتی دکتر کاردان (دانشگاه تهران) با همکاری سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، انجمن روانشناسی اجتماعی و فرهنگسرای ارسباران، هر ساله مراسم اعطای جایزه علمی دکتر کاردان را در حمایت از پژوهش‌های نوآورانه در حوزه‌های روانشناسی و علوم تربیتی برگزار می‌کند. در این مراسم تندیس جایزه دکتر کاردان همراه با لوح تقدیر و هدایای ویژه‌ای از طرف خانواده استاد به رساله‌های برگزیده دانش پژوهان مقطع دکتری در حوزه‌های فوق اهدا می‌شود.

 

 

 

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST