img
img
img
img
img
انتشار گزارش ۱۴۰۰ شهرکتاب آنلاین

انتشار گزارش ۱۴۰۰ شهرکتاب آنلاین

شهرکتاب آنلاین که در حقیقت شعبه آنلاین شهرکتاب است به تازگی گزارش فعالیت‌های خود در سال ۱۴۰۰ را منتشر کرده است. این فروشگاه در سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرده است. شهرکتاب آنلاین در حال حاضر بیش از ۶۲۶ هزارکاربر ثبت شده دارد و حدود ۳۱۶ هزار محصول را تا کنون برای مخاطبان عرضه کرده است. مخاطبانی که در گوشه و کنار ایران و جهان بوده‌اند. بیشترین خریدها از شهرکتاب آنلاین در استان‌های تهران، اصفهان، فارس، البرز و مازندران ثبت شده است. در میان ۱۱ کشور خارجی که مشتریان شهرکتاب آنلاین بوده‌اند استرالیا بیشترین مقصد کتاب‌های ارسال شده شهرکتاب آنلاین بوده است.

پرفروش‌های هر فصل

در فصل بهار پنج کتاب: معجزه شکرگذاری، معامله‌گر منضبط، تکه‌هایی از یک کل منسجم، چهاراثر از فلورانس اسکاول‌شین و شب‌های روشن پرفروش‌ترین کتاب‌های این فروشگاه بوده‌اند. در میان این کتاب‌ها، تکه‌هایی از یک کل منسجم در همه فصول سال قبل در میان پنج اثر پرفروش شهرکتاب آنلاین بوده است. چهارکتاب دیگر تابستان عبارتند از: نیمه تاریک وجود، از قیطریه تا اورنج‌کانتی، مغازه خودکشی و درباب حکمت زندگی. در پاییز هم چهاراثر اصول و فنون مذاکره، در فاصله دو نقطه، اناگرام و پسربچه شصت ساله در کنار تکه‌هایی از یک کل منسجم پرفروش بودند و در زمستان کتابخانه نیمه شب در کنار چهارکتاب تکراری از فصل‌های قبل (مغازه خودکشی،‌ اصول و فنون مذاکره، تکه‌هایی از یک کل منسجم، نیمه تاریک وجود) پرفروش‌ترین‌های فصل را تشکیل می‌داند.

در گزارش شهرکتاب آنلاین آمده است که بن‌هدیه شهرکتاب آنلاین در هرچهار فصل پرفروش‌ترین کالای ارائه شده به مشتریان بوده است و این به معنی است که کتاب‌خوان‌ها بیش از هرچیز فرصت و لذت کتاب خواندن را به هم هدیه داده‌اند.

در میان ناشران، نشر چشمه با حدود ۵۲۰۰ عنوان کتاب، پرفروش‌ترین ناشر در فروشگاه شهرکتاب آنلاین بوده است و کتاب «انسان خردمند» که توزیع آن متوقف شده است بیشتری کتابی بوده است که کاربران درخواست اطلاع از موجودی آن را داشته‌اند.

رکورد بیشترین سفارش در یک فاکتور هم برای مشتری کتاب‌باز و کتاب‌خوانی است که ۲۱۶ جلد کتاب را یکجا سفارش داده است. هفتاد درصد کاربران شهرکتاب آنلاین از ۱۸ تا ۳۴ سال هستند و ۱۵ درصد از ۳۴ تا ۴۴ و ۱۵ درصد هم از ۴۵ تا ۶۵ سال هستند.

شهرکتاب آنلاین از ۱۰۰ هزارکاربر در سال ۱۳۹۶ به رقم کنونی بیش از ۶۰۰ هزارکاربر رسیده است.

فایل پی‌دی‌اف گزارش را دانلود کنید

از شهرکتاب آنلاین خرید کنید

 

برچسب‌ها: