کد مطلب: ۱۸۲۷۴
تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸

«موسسه شهر کتاب» به کمک کودکان اسیب دیده از سیل رفت

 تمامی فروشگاه‌های شهرکتاب  در ۳۰ و ۳۱ خرداد، میزبان مردمی بود که با همدلی به همراهی کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده از سیل آمدند.

کودکان، زنان و مردان به کتابفروشی‌های شهرشان رفتند تا با خرید و اهدای کتاب، نوشت افزار، اسباب بازی اندکی از تلخی این روزهای سخت کودکان و نوجوانان این سرزمین در مناطق آسیب دیده بکاهند.  موسسه شهر کتاب، با همکاری سازمان جوانان هلال احمر و مشارکت در پویش«با مهر تا مهر» در تمام فروشگاه‌های خود در سراسر کشور به یاری کودکان و نوجوانان ساکن مناطق آسیب دیده از سیل  رفت.

موسسه شهرکتاب، با این اقدام سعی دارد تا سهم اجتماعی خود را به بهترین شیوه با مشارکت در این امور و با یاری کتابوندان وفادار خود با همراهی و همدلی، برای خلق رویاهای کودکان و کاهش صدمات ناشی از این بحران، قدم‌هایی پر ثمر بردارد.

تمامی فروشگاه های شهر کتاب، در شهرهای مختلف سراسر ایران، در این پویش مردمی شرکت داشتند که در این حرکت کتاب، نوشت افزار و اسباب بازی‌های متنوع جمع آوری و به نمایندگان سازمان جوانان هلال احمر مستقر در فروشگاه ها تحویل شد.

پویش« با مهر تا مهر» با همراهی سازمان جوانان هلال احمر در فروشگاه‌های منتخب در سراسر ایران در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد برگزار شد.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST