کد مطلب: ۱۸۳۰۰
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸

این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی شود!

شهرآرا: مهدی فیروزان، مدیرعامل شهرکتاب در سومین همایش گفتگوهای انتقال تجربه در حوزه ادبیات، از تقویت مفاهیم و دلایل مشترک سخن گفت.

 مهدی فیروزان عصر امروز در جمع مخاطبان ادبیات و فرهنگ مشهد حضور یافت و با تاکید بر تجربه‌هایش در ادبیات و فرهنگ، بیان داشت: تنها به نام گذشتگان بسنده نکنیم، بلکه باید خودمان مولد باشیم. 

فیروزان با اشاره به شرایط ناگوار اقتصادی برای اصحاب فرهنگ و ادبیات تصریح کرد: در ده سال گذشته که در اوج افول اقتصادی بودیم، شهر کتاب ۵۰ شعبه در کشور تاسیس کرده است.

وی با اشاره به موفقیت های پروژه فیدیبو در کتاب و کتابخوانی افزود: اگر فیدیبو نبود، الان آمازون اقتصاد کتاب الکترونیک ما را دست می گرفت.

مدیر پروژه فیدیبو با اشاره به تجربه‌های شخصی اش در عرصه و نشیب بود اما فیدیبو به من کمک کرد تا با نسل جوان در ارتباط باشم که به پشتوانه این ارتباط، امروز خلاقیت و ادبیات خاطرنشان کرد: فیدیبو ایدئولوژی مرا نسبت به جهان عوض کرد.من حاصل تربیتی هستم که بسیار پر فراز ۹ اپلیکیشن خلاق را در حوزه آموزش اداره می‌کنم.

فیروزان در خاتمه با اشاره به نگرانی‌اش درباره گسست های نسلی و فرهنگی تاکید کرد: درد و نگرانی من این است که اهداف مشترک میانِ ما هر روز کمتر می شود، ما باید همگرا شویم و  دلایل و مفاهیم مشترک‌مان را تقویت کنیم.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST