img
img
img
img
img
آغاز همکاری شهرکتاب با کارت اعتباری دارا

آغاز همکاری شهرکتاب با کارت اعتباری دارا

به زودی فروشگاه‌های شهرکتاب میزبان دارندگان کارت‌های اعتباری دارا می‌شوند. قرارداد میان شرکت توسعهٔ سامانه‌های هوشمند بلوط و شهرکتاب اول بهمن‌ماه به امضای طرفین رسید و به زودی همهٔ فروشگاه‌های شهرکتاب در تهران (محدودهٔ فعلی عملکرد کارت اعتباری دارا) امکان ارائهٔ خدمات به دارندگان دارا کارت را دارند.

افراد به پشتوانهٔ اعتباری که از طریق سازمانشان دریافت کرده‌اند به فروشگاه‌های طرف دارا خرید می‌کنند و در پایان ماه و یا در یک بازهٔ زمانی سه ماهه مبلغ را با دارا تسویه می‌کنند. هربار تسویه نیز سبب می‌شود اعتبار فرد مجدد در کارت شارژ شود. دارا نیز در فواصل زمانی مشخص با فروشگاه‌های شهرکتاب تسویه‌حساب می‌کند.

کاربران علاوه بر کارت فیزیکی امکان خرید با کمک موبایل‌کارت و اپلیکیشن دارا نیز امکان خرید دارند. علاوه بر این اگر کاربر کارت فیزیکی و موبایل‌کارتش همراهش نباشد امکان خرید از طریق تأیید هویت با پیامک و استفاده از پنل دارا که در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد نیز وجود دارد. همکاری میان دارا و شهرکتاب در چارچوب سیاست‌های شهرکتاب برای افزایش پایانه‌های فروش (POS) انجام می‌شود و منجر به افزایش فروش و جلب مشتریان وفادار و پایدار به فروشگاه‌های شهرکتاب خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها: