img
img
img
img
img
اطلاعیه مؤسسه شهرکتاب درخصوص تعطیلی فروشگاه شهرکتاب بهشتی

اطلاعیه مؤسسه شهرکتاب درخصوص تعطیلی فروشگاه شهرکتاب بهشتی

همراهان گرامی شهرکتاب

شهرکتاب در سال‌های اخیر همواره و باوجود موانعی که بر سر راه اقتصاد فرهنگ وجود دارد، مسیر رو به رشدی را پیموده است و هم‌اکنون قریب به ۹۰ شعبه شهرکتاب در گوشه و کنار ایران فعال هستند. باوجود همه تلاش‌ها، گاه نیز به‌اجبار فعالیت برخی فروشگاه‌های شهرکتاب متوقف می‌شود و تعطیلی فروشگاه شهرکتاب بهشتی واقع در تقاطع خیابان بهشتی و خیابان احمد قصیر ازجمله همین رویدادهای کم‌شمار در خانواده شهرکتاب است.

شهركتاب بهشتی تهران مجموعه‌ای موفق و كامل و روزآمد با شبكه‌های اجتماعی فعال و خلاق برای ترويج كتابخوانی بود که كافه كتابی آرام و دوست‌داشتنی نیز داشت و به همین دلیل توقف فعالیت این فروشگاه قدیمی و نمادین کام همه ما را در سال جدید تلخ کرده است.

علت این توقف نیز افزایش اجاره‌بهای ملک بوده است. موجر بعد از دو سال عدم افزایش، امسال اجاره‌بهایی متناسب با قیمت منطقه طلب کرد که تأمین آن امکان‌پذیر نبود.

مؤسسه شهرکتاب امیدوار است با توجه به تدبیر و تجربه سرکارخانم نظری, مدیر این فروشگاه، و مجموعه تلاش‌هایی که در مؤسسه صورت می‌گیرد، مجدداً شاهد فعالیت آن در محلی جدید باشد.

همچنین با توجه به یکپارچه بودن این قرارداد با قرارداد اجاره مرکز فرهنگی شهرکتاب، فعالیت‌های این مرکز نیز موقتاً و تا انتقال به محلی جدید متوقف شده است. مرکز فرهنگی شهرکتاب نیز از ارکان مهم مؤسسه شهرکتاب بوده است که با استقبال و همراهی همیشگی اهالی فرهنگ روبرو بوده است. تلاش ما در مؤسسه شهرکتاب بر این است که چراغ مرکز فرهنگی به‌زودی مجدداً در محلی جدید روشن شود.

 

برچسب‌ها: