کد مطلب: ۱۷۶۶۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

نام «‌ریچل هالیس» بار دیگر در بین پرفروش‌ها

ایسنا: پس از موفقیت کتاب «صورتت را بشور دختر جان» ریچل هالیس، اثر جدید این نویسنده بار دیگر به لیست پرفروش‌های آمازون راه یافته است.

«ریچل هالیس» که در قالب کتاب «صورتت را بشور دختر جان» به خوانندگان می‌گوید «باید از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌مان گفته می‌شود دست برداریم تا به همان کسی تبدیل شویم که واقعاً هستیم»، این‌بار به خلق اثری دیگر دست زده که باز هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

با این‌که کتاب «صورتت را بشور دختر جان» او هنوز در رتبه  پنجم و برای چهل و ششمین هفته متوالی در لیست پرفروش‌های کتاب‌های غیرداستانی آمازون قرار دارد، اثر جدید او با عنوان «دست از معذرت‌خواهی کردن بردار دختر» نیز در لیست پرفروش‌های آمازون قرار گرفته است.

«هالیسن» ‌در قالب این کتاب می‌گوید: «من معتقدم ما می‌توانیم جهان را دگرگون کنیم، اما در وهله اول باید از زندگی کردن با ترس و از این‌ که توسط دیگران قضاوت شویم دست برداریم.»

او معتقد است زنان از تمام پتانسیل‌های خود برای زندگی‌ کردن استفاده نمی‌کنند. آن‌ها در اعماق وجودشان در تقلای هدفی والاتر هستند اما از این‌ که ایده‌آل نباشند یا نتوانند به اندازه کافی خوب باشند می‌ترسند.

کتاب «از معذرت‌خواهی کردن دست بردار دختر» این نویسنده پرفروش را می‌توان به یک ندای آگاهی تشبیه کرد. «هالیسن»‌ می‌داند بسیاری از زنان به جای آن‌که بیاموزند چطور مالک آن‌چه خودشان هستند و  یا خودشان می‌خواهند، باشند، آموخته‌اند خود را در سایه‌ دیگران به عنوان همسر، مادر،دختر و یا همکار تعریف کنند.  در این کتاب «‌هالیسن» با به چالش کشیدن تمام زنان جهان برای دست برداشتن از رویاهای‌شان، مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که آن‌ها را در مسیر رشد، اعتماد به نفس و باور قرار می‌دهد.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST