کد مطلب: ۳۷۱۴
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲

افتتاح «فروشگاه اینترنتی شهرکتاب» همزمان با برگزاری همایش «حافظ و دوستی»

در آستانه‌ی روز بزرگداشت حافظ و برگزاری همایش «حافظ و دوستی» و با حضور بزرگان ادبیات، فلسفه و هنر، «فروشگاه اینترنتی شهرکتاب» در مرکز فرهنگی شهر کتاب افتتاح می‌‌شود.
فروشگاه اینترنتی شهرکتاب با همکاری شرکت فناوری اطلاعات پاسارگاد آریان (فناپ) و با پشتوانه مؤسسه شهرکتاب فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۳۹۲ به صورت آزمایشی آغاز کرده است و هم اکنون همزمان با روز حافظ و همایش حافظ و دوستی با حضور  دکتر مجید قاسمی، مدیر عامل بانک پاسارگاد و  مهندس فیروزان مدیرعامل  مؤسسه شهرکتاب و همچنین میهمانان و سخنرانان همایش «حافظ و دوستی» افتتاح رسمی خواهد شد.
فروشگاه اینترنتی شهرکتاب، تلاش دارد ضمن تحقق بخشیدن به چشم انداز «بزرگ‌ترین فروشگاه فرهنگی فارسی زبان» مرجعی برای دسترسی علاقه مندان فرهنگ و هنر فارسی در تمام جهان باشد. این فروشگاه هم اکنون با دارا بودن بیش از ۷۰ هزار کتاب و کالاهای فرهنگی و هنری، و با رویکرد تکریم مشتریان و تسهیل دسترسی آماده ارائه خدمات به تمام شهرهای ایران و همچنین سراسر دنیا می‌باشد. برخی از ویژگی‌های این فروشگاه عبارتند از امکان جستجوی پیشرفته، درگاه پرداخت امن پاسارگاد، ارائه خدمات تخفیف و بن کارت به سازمان و شرکت‌ها و همچنین امکان خرید از طریق ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۹۵۱۸۹۵۱ و یا خرید تلفنی از طریق شماره ۸۸۷۴۲۱۱۸-۰۲۱.
این مراسم در روز سه‌شنبه ۱۶ مهر ماه ساعت ۱۶ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود.

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST