کد مطلب: ۳۷۲۶
تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲

نشستی با ادیبان ایتالیا همزمان با آغاز نمایشگاه کتاب‌های ایتالیایی در شهرکتاب مرکزی

این برای نخستین بار است که نمایشگاهی از کتاب‌های ایتالیایی‌زبان به طور اختصاصی در شهرکتاب برگزار می‌شود. به همین مناسبت، نشستی هم در روز یکشنبه ۲۱ مهر با حضور سه تن از اهالی فرهنگ و ادب ایتالیا در همین فروشگاه برپا می‌شود تا درباره این نمایشگاه، فرهنگ و ادبیات ایتالیا و تعامل فرهنگی میان دو کشور سخن بگویند. این نشست ساعت ۱۷ روز یکشنبه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. مهمانان این نشست عبارت‌اند از: کارلو سکونه - استاد دانشگاه بولونیا، اتتوره برونی - استاد دانشگاه رم و دانشگاه تهران، کارلو چرتی - رایزن فرهنگی ایتالیا در تهران و علی‌اصغر محمدخانی - معاون فرهنگی و بین الملل شهرکتاب.
در نمایشگاه کتاب‌های ایتالیایی، علاوه بر آثاری از نویسندگان ایتالیا، کتاب‌های ملل دیگر به زبان ایتالیایی نیز عرضه شده است؛ آثاری از: توماس هاردی، گوستاو فلوبر، جوزف کنراد، ناتالی هاثورن، مولیر، هاینریش هاینه، رابرت لویی استیونسن، ولتر، آرتور کانن دویل، امیلی و شارلوت برونته، جین آستین، اسکار والید، فرانتس کافکا، خلیل جبران، امیلی دیکنسون، کیر کگور و...
علاقه‌مندان برای بازدید و تهیه کتاب‌های موردعلاقه خود می‌توانند از ۲۰ مهر، هر روز از ساعت ۹ تا ۲۲ به فروشگاه مرکزی شهرکتاب مراجعه کنند.

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST