img
img
img
img
img
فراخوان لاک‌پشت‌ها به پرواز

فراخوان لاک‌پشت‌ها به پرواز

فراخوان «لاک‌پشت پرنده» برای داوری کتاب‌های کودک و نوجوان منتشر شده است. بر اساس این فراخوان، از ناشران و پدیدآورندگان کتاب‌های انتشار یافته در بهار و  تابستان ۱۴۰۱ دعوت شده که کتاب‌های تازه انتشاریافته خود را برای این فهرست ارسال کنند.

لاک‌پشت پرنده فهرستی از کتاب‌های برتر هر فصل ادبیات کودک و نوجوان است که با همکاری مشترک مؤسسه شهرکتاب و فصلنامه تخصصی پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان تهیه می‌شود. افزون بر این هیئت داوران لاک‌پشت پرنده، کتاب‌های برگزیده‌ی هر سال را نیز انتخاب و به کتاب‌های برگزیده نشان‌های طلایی و نقره‌ای اهدا می‌کنند. هر سال داوران و سیاست گذاران فهرست، بر اساس مقتضیات روز و هم چنین با توجه دیدگاه‌ها و نقد و بررسی صاحب نظران، این معیارها و ملاک‌ها را بازبینی می‌کنند و آن‌ها را در متنی با عنوان اصول، شیوه‌ی اجرایی و معیارهای فهرست و نشان‌های لاک‌پشت پرنده اعلام می‌کنند. تاکنون، ۳۸ فهرست از لاک‌پشت پرنده منتشر شده‌است.

گروه «لاک‌پشت پرنده» با اعلام این فراخوان خطاب به ناشران و پدیدآورندگان کتاب‌های کودک و نوجوان نوشته است:

داوری کتاب‌های کودک و نوجوان که در بهار و تابستان سال ۱۴۰۱ برای اولین‌بار چاپ شده‌اند، در گروه لاک‌پشت پرنده آغاز شده است.

اگر ناشر یا پدیدآورنده‌ کتاب هستید و هنوز آثارتان را برای بررسی و ارزیابی ارسال نکرده‌اید، می‌توانید یک یا دو نسخه از کتاب را تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به نشانی فروشگاه شهرکتاب مرکزی بفرستید به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان استاد مطهری، نبش کوچه کلاته، پلاک ۷۶۵، کد پستی ۱۶۳۹۶۶۶۵۱۱

روی بسته بنویسید مربوط به جایزه لاک‌پشت پرنده.

تازه‌ترين اخبار مرتبط
تازه‌ترين خبرها
تازه‌های وبلاگ