کد مطلب: ۱۱۴۵۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶

ادای دینی به آلفرد هیچکاک

مهر: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایم، کتاب جدید سایمون للیک درباره تجربه یک زوج لندنی است که پس از خرید یک ملک، متوجه اشکالات خاصی در آن می‌شوند از جمله پرندگان پرشده‌ای که توسط فروشنده در خانه باقی مانده‌اند و بویی تند و زننده دارند.

این رمان که در نگاه اول یادآور داستانی ترسناک از نوع نوشته‌های استیون کینگ است، به تدریج به چیزی پیچیده‌تر بدل می‌شود و با ورود شخصیت‌هایی جدید به داستان از جمله شماری از دوستان و خانواده این زوج؛ داستان عاشقانه سیاهی از ماجراهای حماسی سه خانواده ناکارآمد در هم گره می‌خورد و خواننده را مدام در حدس و گمان‌های خود دچار اشتباه می‌کند.

للیک برای پاداشی به خوانندگان علاقه‌مند به آثار ادبی، این رمان را با غنای ادبی قابل توجهی نوشته تا در عین حال بتواند به این تریلر ، جان بیشتری بدهد.

این رمان در ۳۵۲ صفحه ۴ نوامبر ۲۰۱۷ وارد بازار کتاب بریتانیا شده و نسخه بین‌المللی آن ۲۶ دسامبر ۲۰۱۷ وارد بازار جهانی می‌شود.

آبزرور در نقد کتاب نوشته است: یک زوج عالی، یک خانه عالی، یک رمان جنایی عالی... و منتقد دیلی میل از این کتاب به عنوان اثری در سبک هیچکاک یاد کرده است.

سایمون للیک نویسنده ۴۰ ساله بریتانیایی سه رمان منتشر کرده که اولی با عنوان «گسیختگی» برنده جایزه بتی ترسک شد و به فهرست نهایی جوایز داگر راه یافت و دومی با عنوان «تسهیلات و کودکانی که» به فهرست داگر طلایی راه یافت و از نامزدهای جایزه‌ایان فلمینگ ۲۰۱۲ بود.

«خانه» اولین تریلر روانشناسانه این نویسنده است که با الهام از آثار آلفرد هیچکاک و استیون کینگ نوشته شده است.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST