img
img
img
img
img
پروژه فروش آثار هنری «چیزها» در شهرکتاب مرکزی

پروژه فروش آثار هنری «چیزها» در شهرکتاب مرکزی

شهرکتاب مرکزی از دهم تا هفدهم شهریور محل برگزاری دومین نمایشگاه دوره‌ای «چیزها» شده است.

دومین نمایشگاه فروش آثار هنری پروژه چیزها، ساعت ۱۶ روز   جمعه ۱۰ شهریور، کار خود را در طبقه دوم شهرکتاب آغاز می‌کند. این نمایشگاه در اختیار ۵۰ هنرمند و بیش از ۵۰۰ اثر هنری قرار دارد که از شهرها و مناطق مختلف کشور در یک جا کنار هم قرار می‌گیرند. 

چیزها پروژه فروش آثار هنری شامل عکس، نقاشی، نقاشی خط، صنایع دستی، حجم و مجسمه و زیورآلات است. این دوره ویژه آثاری‌ست که در محدوده قیمتی صد هزار تومان تا ده میلیون تومان قرار دارند. به این ترتیب، این دوره از برپایی نمایشگاه چیزها می‌تواند یکی از بهترین و آسان‌ترین مسیرهای خرید آثار هنری در شرایط کنونی به شمار بیاید. این نمایشگاه همچنین امکان انتخاب گسترده‌ای به هنردوستان می‌دهد چرا که در کنار قیمت‌های اقتصادی آثار، برای تنوع و گستردگی تمام بخش‌های هنری در آن تدارک دیده شده است.  

برپایی نمایشگاه آثار هنری در یکی از شعبه‌های شهرکتاب با همه سوابق طولانی که دارد همیشه فرصت نوآورانه‌ای برای گرد هم آوردن علاقه‌مندان به کتاب و هنر بوده است. چنین اقدامی، هر بار، به خلق فضاها و تجربه‌های تازه‌ای برای همگان انجامیده است. هم علاقه‌مندان به کتاب با مشاهده آثار هنری به کشف فرصت‌ها و فضاهای تازه‌ای می‌رسند و هم علاقه‌مندان به هنر با مراجعه به قفسه‌های کتاب به چشم‌اندازهای تازه‌ای می‌رسند. 

به هر حال، اگر علاقه‌مند به آثار هنری هستید و به دنبال جایی می‌گردید که این آثار را با بهترین کیفیت، ضمانت اصالت اثر و ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید، یا فقط دوست دارید آثار هنری را در کنار یاری مهربان ببینید، دومین نمایشگاه چیزها در شهرکتاب مرکزی به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته پیشنهاد خوبی‌ست. 

تازه‌ترين اخبار مرتبط
تازه‌ترين خبرها
تازه‌های وبلاگ